Aheahe canım devlet hastanesi olduğu için her zaman aynı doktora denk gelmek imkansız.Ama" ramazan adan" adinda bir doktor var 3 kez denk geldim. Hatta dün sezeryan ameliyatı oldum bu hastanede doğurdum allahın izni nile.ameliyatımda kendisi de ordaydı.asistanları yaptı ameliyatı ama kendisi ameliyat bitene kadar elimi bırakmadı sohpeti ile nasıl rahatlattı beni. Ben çok çok memnum kaldım bu hastaneden canım.doktorundan,hemşiresine, asistanına,hasta bakıcısına kadar