Gulcinkaya Bebus canım ben özel de çalışır iken eski doktorumuzdu sonra devlet e geçti kendisi şuan Beylikdüzü devlette işte
Nuur2001 Bebus normal doğum yaptım ilk doğumumdu hemde. Stajyerler hemşireler çok ilgililerdi doğum sırasında da sonrasında da benim de çok tereddütlerim vardı ama iyi ki orda doğum yapmışım
Nuur2001 Gulcinkaya evet çok başarılı bir doktor keşke kendisiyle doğumda değil de daha önce tanışsaymışım
masalsii Bebus bende sefaköyde oturuyorum medipol hastanesine gidiyorum doğumu da orada düşünüyorum devlet hastanesi olarak avcılar devlet hastanesini düşünebilirsin temiz güsel hastane
Nuur2001 Bebus hayır canım herkes ayrı odalarda sana bi oda veriyorlar orda oluyorsun lavabosu falan da var. Dikiş sırasında bacağıma kramp girdi bacağıma masaj bile yaptılar
masalsii Bebus medipol hastanesi normal doğum 1750-1950 doktor tercihine göre değişiyor avcılar devlet hastanesi ücretsiz ve tertemiz orda kürtaj olmuştum güzel hastane ama odalar iki kişilik diye dogumu devlette tercih etmiyorum
cimcime_vili masalsii Sefaköy medipole mi gidiyordunuz çok yazinokudum kusura bakmayın 🙈 hangi doktor acaba? Bende halen karar veremedim 1-2 doktora gittim ama
masalsii Bebus benim gittiğim yard.doç.dr 85 tl diğerlerinin 75 dir heralde diye düşünüyorum ama benim doktorum renkli ultrason ilede muayne ediyor her doktorda yok bildiğim kadarıyla