Aheahe bende ilk doğumumu o hastanede yaptım şimdi ikinci bebeğimde de oraya gidiyorum ve çok memnunum tavsiye ederim ben genel olarak Bilge Doğan adında ki doktora gidiyorum ve çok iyi tavsiye ederim ilgili bi doktor çok temiz ve ilgili doktorları enfeksiyon ve ateşle yatmıştım 37de doğum yapıp çıktım bu kadar beklemiyordum özel hastane gibiydi