kizlar bideben30 günde bir adet görüyorum normalde 5 Şubat yeni adet tarihim ama ben adete beş gün kala yumurtladim iki gün sürdü adete iki gün kala çatladı zaten ilk 14 gün öyle bekledim gebelik olusmazsa 14 gün sonra adet goruluyomus geç yumurtlamada e ben 17 gün test yaptım 20. gün kan verdim bugün 23. gün belirtilerimde hala devam ediyo şükür kimyasal olsaydı bu süre zarfında düşerdi herhalde çünkü bundan oncekiler öyle oldu biri test yaptığım gün diğeri bir hafta içinde