iki kimyasal geçirdim o yüzden bu sefer balık yağı falanda içtim folikasit yanında yumurtlama takip ettim yumurtlamanin 17. günü test yaptım silik çıktı 19 gün yine yaptım o daha belirgin çıktı 20 gün kan verdim 92.7 çıktı değer belirtilerim var sağ kasık ağrısı arada olan bel ağrısı bazen rahimde igne batması gibi ağrılar bide göğüs ağrısı yaşıyorum bazen çok bazen hafif ama kesilmiyo bugün normalde tekrar kan vericektim cesaret edip gidemedim aslında içim de bir rahatlık var bu sefer oldu gibi hissediyorum doktoruma sonucu yolladım evet gebesin hemen 100 luk coraspin ve sabah aksam olmak üzere 200 luk progestan verdi salı gününden beri kullanıyorum onları yarın gidip tekrar kan vericem bir yanım bu sefer oldu rahat ol diyo diğer yanım kan vermeye cesaretli bile değil ya sonucun düştüğünü görürsem diye cesaret edip gidemiyorum bile lütfen banada dua edin bu seferki sağlıklı olsun bana tutunsun 4. senemiz artık kayinvalidemler sanki bizim çocuğumuz olmiycakmis gibi konusuyolar sanki herkes bana acıyo çünkü ailedeki bir çok kişi benden sonra evlendi ve hepsininki yaşını buldu kimisi geçti bile bir ben kucağı boş kaldım hiç kalabalık aile ortamlarına girmek bile istemiyorum geçen gün bile kaynanamdaydik sürekli bana sesleniyo bisey yaomak için eltimin çocuğu var diye eşimde ikide birde seslenme kendi işini kendin yap belki ikinciye babane olabilirsin dedi ve kaynanam eltime dönüp hamilemisin yoksa dedi ya sen bana sesleniyosun ve benim eşim sana bunu söylüyo okadar cok zoruma gittiki artık çok sıkıldım her gün allahım nolur değer yükselsin sağlıkla kucağımıza alalım diye dua ediyorum kusura bakmayın uzun oldu ama içimdekileri döktüm :(