gizems1 böyle mesajlar okuyunca hep duygulanirim çünkü bende hep burda gördüğüm benim gibi isteyen bekleyen hamile olan herkese dua ederim her gördüğümde o çaresizlikle üç senedir yaşıyorum hep istedim klomen kullandım yumurtamin kendiliğinden catlamadigini öğrendim normal yolla olmaz diye kendimi ona odakladim ve onlarlada olmadı hele o kimyasal okadar büyük hayal kırıklığı insan bir an oldu diye sevinip iki gün sonra bütün hayallerinin yıkılması ben bugün sonucu bile almaya zoe gittim hem oldu bu sefer diye hissediyodum hemde korkudan test sonucunu almaya gidemedim allahım bu duyguyu kimseye yaşatmasın inşallah 4 senede minik mucizem yumurtan catlamaz değerin çok yüksek değil diye morelimi bozanlara sanki benim. çocuğum olmazmış gibi konuşanlara inat tutunucak bana :)