Mrvts Bsrnb bende sağda olursa erkek olur diye duymuştum ☺️ ama arkadaşımın soldaydi erkek oldu annemde abim hep sağdaymiş mesela değişebiliyor benimde sağda bakalım 9+6 oldum sabırsızlıkla bekliyoruz sağlıkla gelsin hepsi inşallah ☺️
Melike1734 Bsrnb Bende doktorunuzun dediğini ilk defa duydum. Hayırlısı olsun canım burada benim kızım olucak etrafında benimle beraber tanıdığım 5 hamleden 4 unun kızı olucak hatta bir yeni doğdu. Sadece 1nin erkeği olucak. bende kız senesi diye düşünüyorum 🤗
Minik_avakado1 Bsrnb evet canım bekledik bekliyoruz valla ayy bilmiyordum ilk olduğunu 🤩 ilk olunca daha mı heyecan oluyor anlamadım 😁
Minik_avakado1 mertinannesii benim kesin dedi canım tekrar sordum erkek mi diye evet dedi bakalım seninki de nettir bence ya bu haftalarda tam belli oluyor ya 😊
bilaloguzunannesi Bsrnb benimde oğlum olacak inşAllah 9 haziranda doğum burda kız da çok bilemedim şimdi 😊sağlıkla vakitlerinde gelsinler inşAllah Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🌸
Yeni_anne_ Benim de hep sağ kasigim ağrıyordu ilk hamilelik belirtim de oydu bugün öğrendim cinsiyetini oğlum oluyor. Hissettiğim cıktı. Ben de karma bir yıl olduğunu düşünüyorum kız sayısı da fazla çünkü.
Yeni_anne_ Bsrnb Bsrnb Ben hep kız istemiştim ama başından beri erkek olacak gibi hissediyordum . Bugün doktor da bakarken ne hissediyorsan odur anneler hissediyor dedi erkek dedim. Pipisini bile gördüm😅 Siz erkek istiyorsunuz galiba Allah gönlünüze göre versin.