Merbe61 Bsrnb benımde oglum olucak ıyıkı bu seneye denk geldim ozman herseyın hayırlısı tabıkı ama guzel bır tevafuk oldu bızım ıcın 🤣 🤣 🤣
Nvn00 Bsrnb genelde sol tarafta olursa kız sağ tarafta olursa erkek diye biliyorum istisnalar var tabi. Ama benimde en basında hep sol kasigim ağrırdı ve kızım olacak 😊
Dsg Bsrnb kardeşimin sağdaydı erkek dedi yorumda yazmışsında dün erkek olduğunu öğrendim siye ondan dedim
Bsrnb Dsg başka yorumla karıştırdın heralde kuzum benim daha çok erken çunki belli değil daha ben öyle hissediyorum dedim bir de doktorun yorumundan yola çıktım 😊
oygenkubra Sol veya sağ kasıkla bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum , yumurtayı dölleyen sperm hangi kromozomu taşıyorsa cinsiyet de o olur . Eğer sperm X kromozomu taşıyorsa kız , Y kromozomu taşıyorsa erkek olur ve döllendiği an bellidir bebeğin cinsiyeti 😊
Minik_avakado1 mertinannesii benim kesin dedi canım tekrar sordum erkek mi diye evet dedi bakalım seninki de nettir bence ya bu haftalarda tam belli oluyor ya 😊
Medineygn Bsrnb valla benimle beraber 5 kişi daha hamileydi hepsi erkek bu sene 1 kişi kız doğurdu bizden 😂