kirpikmeselesi Rmysa11 Göstermiyor ki çıkıntı var dedi doktor sadece erkek diyor, benim için gözle görülür bir şey yok yani doktor görüyor sadece 😄
Rmysa11 kirpikmeselesi aman banada dedi çıkıntı var diye sonra aaa çıkıntı kaybolmuş dedi gittiğimde çıkıntı var derse. Resimle ver diyecem 😂 artık inancım kalmadı
Mahirrrrrr Meleko bana da aynısını yaptı 🤬 11 haftalikken gittim yüzde 60-70 erkek dedi 13 haftalikken gittim kesin kız dedi 🤬 bu norma mi ?
kartanesi26 kirpikmeselesi canım bana ilk.once kiz dediler sonra ayrintilida erkek dediler özel doktora gittim Kiz dediler 🤣 ayrintilida yanildi doktor🤣 ozeldeki doktorum kesin kiz dedi ama hala korkuyorum 🤣🤣degisir diye
kirpikmeselesi kartanesi26 kuzum senin korkmaya baya hakkın var yani ne yapsan haklısın 😄😄 ama 20 haftanın üzerindesin anladığım kadarıyla ona rağmen doktorların görememelerine çok şaşırıyorum yaa 🤦♀️
Papatyaa00 kirpikmeselesi ilk yüzde seksen kız dedi sonra yüzde yüz erkek dedi hala da bişey almadım 21/3 olduk
Papatyaa00 kirpikmeselesi bilmiyorum ki kızda yanılma oluyormuş genelde erkekte olmuyor diye biliyorum kesin erkek mi diyorum diyoki ben asla yüzde yüz demem prensibim böyle yüzde 99 erkek alışverişinize başlayın 🙄😂😂😂🤣
kartanesi26 kirpikmeselesi supriz de olabailir bilmiyorum hayırlısı 🤣 alisveris bisa gtmez.insallahh :))
kirpikmeselesi Papatyaa00 ya bende öyle biliyordum ama bir kaç başlıkta okudum erkeklerde kıza dönüyormuş ondan bi emin olamadım 🙄
Papatyaa00 kirpikmeselesi cidden çok karışık bu işler bende tam emin olamadım başka bir doktora gittim 19 haftada oda erkek diyince tamam dedik paşamız geliyor 🥰💙🙏
kirpikmeselesi Papatyaa00 Maşallah Allah kucağına almayı nasip etsin kuzum, sevindim vallahi belirsizlik bitiriyor insanı darısı başıma 😄😄
Hulyauygur kirpikmeselesi evet ben en başından beri erkek hissediyordum ve rüyamda erkek bebek görüp hamile kaldığımı öğrenmiştim 🤗🤗
kirpikmeselesi Hulyauygur Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin 🥰, bende erkek hissediyorum ama bakalım ne olacak 🤷♀️😊
Hulyauygur kirpikmeselesi amin, oğlum 1.5 yaşında oldu şimdi ikinciyi bekliyorum 9 haftalık şuan ama bunda hiçbir şey hissetmiyorum 🙈 Allah sizin de meleğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤗