Rmysa11 kirpikmeselesi bana 10+4 erkek 11+4 kız dedi tabi ben hala gitmedim 13+1 oldum meraktan çatlayacam
Dilekerdmr kirpikmeselesi işte başından beri hep ultrason kağıdı açık renk veriyor sanki makinenin toneri bitmiş gibi 😂 ben hiç anlamadım hele koyu renk olanda bebek nerde bilmiyorum 🤷🏼♀️ sağol kuzum olsun ❤️ Biz erkeğe inandık sormam da daha doktoruma 🙄
Fatmanuuur kirpikmeselesi aynısı banada oldu ilk kıza benziyor dedi sonra erkek dedi ama tam emin olmadım ve yarın ayrıntılk ulturason için gideceğim sonrasında emin olurum artık sizde öyle hapın isterseniz bekleyin biraz daha
kirpikmeselesi Fatmanuuur buraya da yaz lütfen benim daha çok var ayrıntılıya senden mantık yürüteyim en azından 😄
kirpikmeselesi Dilekerdmr Hakkınızda hayırlısı olsun canım,Allah gönlüne göre versin, sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin 😊❤️
kirpikmeselesi Fatmanuuur Yaaa Allah kucağına almayı nasip etsin canım, çok sevindimmm ☺️☺️, Allah analı babalı büyütsün 😊❤️❤️
Fatmanuuur kirpikmeselesi fasulye gibiydi ilk baştan beri oğlum yuvarlaktı ama şimdi oğlumun ulturason resimlerine baktm da
kirpikmeselesi Rmysa11 Hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız aynı durumdayız canım vallahi 😄 hangimiz önce öğrenirse yazsın 😄
Rmysa11 kirpikmeselesi beni bu cumartesi değil öbür cumartesiye gün verdi bir hafta nasıl dayanıxam bilmiyorum 🤷🏻♀️
Rmysa11 kirpikmeselesi amin amin senin yine kesinleşmiş sayılır artık resmini isteseydiniz altının emin olmak için 😅
kirpikmeselesi Rmysa11 Göstermiyor ki çıkıntı var dedi doktor sadece erkek diyor, benim için gözle görülür bir şey yok yani doktor görüyor sadece 😄