_2prensesannesi_ aynen katiliyorum sana bnm ikiside yamuktu ikiside erkek ilk bebegimi kaubettim. Bu hamileligimde karsilastirdim ayni buda yamuk fasulye gibi ama cin takvimi benm ilk hamileligime gore farkli seyleri as ermem kiz gbi doktorda basta kiz ddi. Galiba tutmuyo dedim. Sonra erkek oldugunu ogrendik 🤣 ikiside tuttu bende acikcasi