Burcu_yildiz_0 kirpikmeselesi ben 12nci hafta gittim büyük ihtimalle kız dedi 14üncü haftamda başka doktora gittim oda inatla ben kız olacam diyor dedi😀 kesin kız dedi şimdi 15 haftalığız
annee27 Burcu_yildiz_0 aaa gercektenmi nasil oluyor acaba ben cinsiyeti biliyorum ama denemek isterim yinede
Milena92 13 haftalıkkrn iki test sonucu için gittiğimde kıza benziyor dedi ama aileye söylemeden önce bir daha gidip sorucam 16 hafta oldum haftaya tekrar gidip sorucam kesinleşsede artık ciciler alsam miniğime 🥰
nuryadaperi kirpikmeselesi olabilir doktor bayaa uğraştı rahatsız etti en sonunda korktu bizimki iyice büzüştü doktor da çikolata ye biraz merdiven in çık bir daha bakalım dedi baktık gösterdi 🙈
kirpikmeselesi nuryadaperi onu da denedim İnan 😄😄 gene bize dönmüyor sağdan sola yan dönüyor önüne dönmüyor 😄😄
Burcu_yildiz_0 kirpikmeselesi mor lahanayı haşlıyosun suyuyla idrarını karıştırıyosun rengi eğer koyu tonlar olursa mor mavi lacivert gibi o zaman erkek oluyor açık renkler olursa pembe lila gibi o zamanda kız oluyor
kirpikmeselesi annee27 kese şekli doğruyse benim kesin erkek kendi kendime nedir diye düşünerek kahrolmayayım 😄
Dilekerdmr @kirpikmeselesi daha önce de biri bakmıştı buradan erkek dedi oda sonucun değişeceğini zannetmiyorum 🙊🤭 https://i.imgyukle.com/2020/02/20/nBRc4M.jpg
Damlapilatin annee27 bu doğru bende tuttu . İlk kızımın kesesi balon gibi her fotoğrafta. Bu 2. Bebek hep fasulye gibi ve yamuk tam 16. Hafta da gittim erkek dedi. Haftaya 18 olcaz bakalım değişecek mi. Ama direk erkek bebek dedi hatta ben kesin mi dedim evet evet erkek bebeği dedi