Rwyayagmur kirpikmeselesi benımde aynı canim 3 tane ayrı doktora gttım ılk kıza benziyor dedı sonra ayrı ıkı doktor erkege benziyor dedı hangısı dgru anlamdım 🤦♀️🙄
kirpikmeselesi Rwyayagmur artık ben üst üste erkek deyince erkektir diye düşünmeye başladım üçüncü de de değiştirseydi çok takılmayacaktım ama artık erkek diye düşünüyorum açıkçası 😄 bir de bazıları ikili testte öğrenmiş bana ikili testte kız dedi 🤷♀️ Sonra erkeğe çevirdi
Dilara_slm kirpikmeselesi ayy böyle de çok kötü değil mi ya ben ikili testte kesin doğru çıkar diye düşünüyordum demek ki o da değişebiliyor🙄
kirpikmeselesi Dilara_slm evet ya hem de nasıl 😔onu net olarak anlamaları ikili teste bağlı değil bence 🤔
annee27 kirpikmeselesi 11 de kiza benziyo sanki kiz dedi bende kiz hissettim hep ama 12 de erkek oldugu kesinlesti tabi biz sok 🤣
kirpikmeselesi annee27 ne güzel kesinleşmiş hemen ya maşallah, benim doktorum erkek diyor kesin diyemiyor çatlatacak beni 😄 kesin dese ağzı yanacak sanki erkeği görüyorsun yani merakta bırakma 😄
nuryadaperi kirpikmeselesi 12+5 te detaylıca inceleyip yüzde bin beş yüz erkek dedi. 13+1 de başka bir doktora daha muayene oldum o da oğlan dedi ☺️
kirpikmeselesi nuryadaperi benim bebişimin pozisyonu mu göstermiyor acaba 🤔 hep böyle yan duruyor hiç karşıya gibi durmuyor 🤦♀️
annee27 kirpikmeselesi bende burda kesenin seklinden tahmin yaptiklarini gordum. Oda benim aklima yatti yada denk geldi inanmami sagladi 🤣
Berr kirpikmeselesi bende de öyle oldu 5 aylık öğrendim neredeyse en son özele gittim doktor kızın olacak dedi Allah sağlıkla doğurması sağlıklı olmasını nasip etsin gerisinin çok da önemi yok aslında sonuçta erkek cocuk da kiz çocukta aynı hem kiz olmasi daha hayırlı derler kiz rahmettir.
nuryadaperi kirpikmeselesi olabilir doktor bayaa uğraştı rahatsız etti en sonunda korktu bizimki iyice büzüştü doktor da çikolata ye biraz merdiven in çık bir daha bakalım dedi baktık gösterdi 🙈
Dilekerdmr kirpikmeselesi biri daha yazmıştı bunu çene yapısı sivri ise kız diye ben anlamıyorum bu teoriden bişey netliği yok ama 😂
kirpikmeselesi Berr Bence de öyle kız erkek farketmez Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin herkese, ayy beş ay bekletmiş senin ki inşallah benim bebiş bekletmez o kadar sen iyi dayanmışsın vallahi 😄
kirpikmeselesi annee27 onu bende duymuştum ama o çok doğru değil dediler yani bir hurafe var ama bilmiyorum başka yöreler de yapılıyor mu bizde tuz atma var annenin başından tuz atıyorlar öyle öğreniyorlar benim gördüklerim de o hep doğru çıktı 😄
Damlapilatin annee27 bu doğru bende tuttu . İlk kızımın kesesi balon gibi her fotoğrafta. Bu 2. Bebek hep fasulye gibi ve yamuk tam 16. Hafta da gittim erkek dedi. Haftaya 18 olcaz bakalım değişecek mi. Ama direk erkek bebek dedi hatta ben kesin mi dedim evet evet erkek bebeği dedi
_2prensesannesi_ annee27 ilk kızımın kesesi yuvarlaktı suan yine kizim olacak oda yuvarlak 😂 arkadaşlarımın fasulye seklindeydi oğulları olacak bncede tutuyir gibi yada denk gekiyor bilemiyorum 😂
annee27 kirpikmeselesi o yok bizde ya onun bilimsellikle alakasi yokki hani kese sekli bi yerde mantikli geldi acaba diyorumda bizdede daha dogrusu koca tarafimda hamileligi göz icinden anliyorlarmis tuhafima gitmisti 🤣göze bak hamilesin degilsin de tovbe her insan bir degilki kimsine hamilelik dokunmuyo bile kimide perisan oluyo bnm gbi oyuzdn bnm tipime bakan anlar zaten 🤣
Burcu_yildiz_0 kirpikmeselesi ben 12nci hafta gittim büyük ihtimalle kız dedi 14üncü haftamda başka doktora gittim oda inatla ben kız olacam diyor dedi😀 kesin kız dedi şimdi 15 haftalığız
kirpikmeselesi annee27 kese şekli doğruyse benim kesin erkek kendi kendime nedir diye düşünerek kahrolmayayım 😄