sena17 canım benim 2. Gebeliğim haziranda dogacak ama uzun kollu zıbın ve uzun kollu seyler aldım sonucta yrnni dogmus bir bebek üsür yani kısa kollu aletle durmaz zıbın ve uzun kollu giydirip üstünü ortmeyiz battaniyeyle ama agustosta falan iyice toparlanır ve sıcak olur ozaman da kısa kollu tulum giydirebiliriz
Ben kıyafet alısverisini tamamladım canım
0 3 ay 8 takım 10tanezıbın 1 adet penye battaniye corap VS aldım isimli hastane cıkısı kapı süsü tac terlik bunları aldım
Bebek arabası VS zaten kızımdan var o yüzden benim bitti alısverisim🙏🤗🤗🤗
Sag salim kucagımıza lalaım inşallah hepimiz