Nasipse 20 Haziran dogumumuz💙 2. Hamileligim benimde. Kızımın bebek arabasini kullanıcam (benetto model) gayet kullanışlı abartı arabalara gerek yok bence. Besigimizde hazır mobilya beşik kizim henüz odasına geçmedi doğumdan snra nasipse odasına yaticak. Oyun parkı aldım kızım yanımızda yatiyo suan. Oglus geldiğinde onu transfer yapicaz nasipse☺️ Kızımın ana kucağı,buhar makinesi, telsiz, beşik, oyun halısı, küvet setini kullanicam onlar hazir. 10 lu hastane çıkışı aldim. 1 tane çekim için isimli tulum yaptırdım. 5 tane 5li set aldım. 5 tane tulum aldım. Kalın battaniye, penye ve muslin battaniye ve ağız mendilleri aldım. Zıbın almadım henüz çorap vs ıvır zıvır kaldı çok sukur