Hem devlete hem ozele gidiyorum iki doktorumdanda cok memnunum cok ilgililer .devlette doguma dr hangisi nobetciyse denk geldigi icin ozelede gidiyorum suan bebegim ters ozeldeki sezaryan icin gun verdi devletteki dr daha zamn var bekleyelimdedi dogum icin erken bebek doner dedi normal dogumdan korkuyor biraz da ozele o yuzdn kaciyirum dr istage bagli sezaryan ypcak .Ozelde sadece muayne ucreti veriyorum 70 tl birde 35 tl nst parasi devletteki tum tahlilelrimi kabul ediyor.