Devletten çok memnunum kan uyuşmazlığı var takibi hep devlet yaptı her ay gidip kan veriyorum ozeldeki doktora söylemiştim 6. Hafta da sekretere not al dedi umursamadı. Kese etrafında kanama var dedi ilaç yazdı hiç kalkma dedi özel devlet hastanesindeki doktor yok öyle bir şey dedi ev taşıdık o kadar iş yaptım ilaç da içmedim bir şey olmadi. Ama insanlar sinirimi bozuyor devlet deyince hmmm yapıyorlar.