Bir başak Burcu ve takıntılı anne adayı olarak hem devlete hem de özele gidiyorum en baştan beri , doğum özelde olacak insallh ama iki doktor birden takibimi yapmış oluyo içim daha rahat oluyo böyle , devletin avantajı işime yakın olması özel gittiğim çok uzak çünkü 5haftada bir ikisinede gidiyorum 😁