Ayse13 [bilinmeyen] bizde 11+3 üz ilk haftalardaki gibi beslenemiyorum et balık tiksindim hiç yemiyorum ilk 3 ayda yediklerimizin bebeğe faydası yok deniyor ama bilemiyorum 😕😧
sydv [bilinmeyen] ben de hiç almadım güzel de yiyorum daha 1 kilo vermişim ama daha erken olduğu için daha sevinmemiz lazım 😀
Ayse13 Hasretmit maşşallah erken öğrenmişsiniz sanki 12 ekim bizimde bu hafta sonu randevu var inşallah bizde öğreniriz ☺🙈
Asli_19 Hasretmit AA gerçekten mii inşallah bizde öğreniriz canım bende 2ekim bu hafta içinde gidicem doktoruna inşallah 🙏💟 İkili testini yaptırdın mi ?😍
OzenMeryem Fndaa06 bakalım şimdilik aynı görünüyo ama hangimizin bebesi önce gelicek acaba 😍😂 amin inşallah 🙏🏻
Elifim Bende gün içinde hiç biley yiyemiyorum midemi bulandırıyo gördüğüm herşey kusmaktan korkuyorum 2 haftadır bazen günde 1 bazen 2 metpamit içiyorum dr.a sormadım ama önceki hamileliklerimde vermişti cuma gidicem sorucam inş sıkıntı olmaz
bambumsu [bilinmeyen] Bende hala kusma devam ediyo cok fena 1,5 kilo vermisim ama karnım 5aylik gibi 😃
Elifim bebegimvebenn bişey hissetmiyorum ama inş kızdır 3erkekden sonra 4. Kız olursa inanılmaz sevinicez özel oda yaptırıcam ama erkek olursa bi beşik büyüyüncede abilerinin yanına ranza sistemi😀 bide ben cinsiyet heyecanını doğuma saklamak istiyorum şimdilik öğrenmicem(tabi merakıma yenik düşmezsem eğer)
bambumsu [bilinmeyen] ooo sen baya vermissin bende 1,5 diye endiseleniyodum normal dedi doktor. Valla sanki onune geleni yiyomusta 10kilo almis simdiden’ bakislari ve konusmalari var 😂😂
bebegimvebenn Elifim anladım hayırlısı o zaman.. evet canıö bana doktorum demişti tam tarihi doktor verdi yani..