Asli_19 Hasretmit AA gerçekten mii inşallah bizde öğreniriz canım bende 2ekim bu hafta içinde gidicem doktoruna inşallah 🙏💟 İkili testini yaptırdın mi ?😍
Ayse13 goncasln kaç haftalıkken öğrendiniz cinsiyeti 8 gün var aramızda 12 ekim bizimde öğrenebilirmiyizki 😇😊
tomurcukannesi gigi yokk önceden oluyodu ama üç dört haftadır hiç yok. Bazen gaz sıkışmış gibi oluyo ama o gerçekten gaz oluyo😄 bir iki saniye sonra geçiyo
bejanne00 deletedmom99 beraberiz ♥♥ Benimde 4 ekim görünüyor 🙈 hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olur insallahhh
Kbrazcan goncasln benimde ekimde doğum nasipse valla artık ekim anneleri öğrenmeye başladı cinsiyeti çok heycanlı darısı başıma perşembe günü 😍
deletedmom99 goncasln masallah canmm allah sag saglim kavustursun bizim doktormz ben erken cinsiyet tahmini yapmam degse biliyo 16 haftda soylicem dedi