Ben dün kontrole gittim normalde 11+4dük dün satta 12 haftalk göründü masallah. Doktora cok ısrar ettik söyleyemem bisey sizi suan biseye odaklamak istemiyorum dedi haftaya randevumuz var bidaha haftaya bisey söyliyim dedi icime hep oğluş doğdu benm ama sanırım kız 👪👼