Bde aynen öyle 34+6 haftamdayım son zamanlarda kalsiyum fazla alıyor diye bebek süte yeni başladım sabahları ama tahlillerimde hep normaldi düşük olmadı hiç vitamin de kullanmadım yogurtu kendim mayalıyorum her hafta bol tüketiyorum belki ondan ama sütte doguma kadar sabahları içmeye çalışıcam