Serap0733 Bde Büyük kutudaki dolapta duruyor süresi geçiyor çöpe gidiyor tekli kutu daha rahat😂😂😂🥰iç iç ama çok içme demir düşermiş Canm
rabnaz6822 Bde kahvaltıda peynir,ara öğünlerde peynir ve süt ,öğlen yemeklerimde yoğurt ve yatarken kefir tüketiyorum🙆♀️Kalsiyum çok önemli ✌️
Buse62 Tazeanne0134 bende etin yanında süt ürünleri yenilince demiri alıyor diye duydum mesela kebap bişey yiyoruz yanında ayran içince ondaki demiri alamıyoruz egitimde dediler bize bende bol içerdim ayran dikkat ediyorum şimdi bide kahvaltıda pekmez yiyince süt ürünleriyle diyelim peynir yiyoruz pekmezle ondaki demiri de alamıyoruz