Bde Sütün fazla tüketimi kansızlık yapıyor 10 yaşında bir kızım var cok fazla süt tüketiyordu daha sonra rahatsızlandı kan değerleri cok düşük çıktı doktorumuz sütten kaynaklandığını söyledi. Herseyin fazlası zararlı aslında kansızlığınız varsa biraz daha dikkatli tüketin