Yusyus5328 Tazeanne0134 saçma bi soru olcak ama 😀depend kullanınca iç çamaşırı giymeye gerek kalıyo mu peki külot gibi olduğu için sormak istedim
Tazeanne0134 Clbaysa34 canım 4-5 tane kullanıyorsun ortalama zaten kanama kiloda göre o yüzden lohusa pedi de lazım en iyisini yapmışsın
YagizAsyaMom Tubina kan durumunuza göre hastanenin verdiği uzun pedleri de kullandım onlarda baya kalındı dönüşümlü kullandım
Cigdemmcey Birsen96 canım ben bi paket depennt kullandım hastanede suyum gelirken falan sonra doğumdan sonra kullandım 2 gün çok rahatlık al mutlaka
Smraozn12 Birsen96 lohusa pediyle birlikte kullanıyodm tek kullanımlık bnde.,sıkıntı yaşamadm tek kilot kullanılacağını sanmıyorm
YagizAsyaMom Glsm3553 ben hepsini koydum her ihtimale karşı iyide oldu çünkü kanama yoğundu sizde riske atmadan 1 paketi olduğu gibi koyun ne olur ne olmaz kanama durumunuzu bilemeyiz riske atmayın 😊
Glsm3553 YagizAsyaMom normal dogummuydu sizinki birde doguma giderken mama veya sut artici biseyler aldinizmi
YagizAsyaMom Glsm3553 benim sezeryan oldu yanıma hoşaf aldım.. Birde kuru karısı ve bol su ile hemen geldi çok şükür eve geçince banyomu yaptım artmaya başladı
Basakasaf Birsen96 bende aldım kilot düşünün kendisinde içinde bezi var (aynı bebeklerin kilotlu bezi gibi )
leylavci_ Birsen96 canım depent bezler carreforsada oluyo Bı pakette ya 8 yada 10 tane oluyo oda yetıyo zaten ilk 4 5 gun yogun oluyo kanama cok ıyı oluyo ondan sonra zaten ped kullanıyorsun ilk gebelıgımden biliyorum simdi ıkıncıye gebeyım tavsiye ederim 😂😂🤰