PnarA Teyzemin önerisiyle (kuzenimde öyle yapmislar) 2 numara bebek bezinin lastikli cirt cirtli kisimlarini keserek büyük ped yaptim kullanisli olurmu kizlar 😨
Dnzasel Birsen96 kanamanın yoğun olduğu günler depend sonra normal ped kullanabilirsin canm tek kullanımlık kullan at dependler pakette 10adet felan olması lazm
Esraozturk92 Birsen96 hastanede verilen hasta bezleri hiç kullanışlı değil dependlerim hayat kurtardı resmen 🤣 eve geçince normal ped yeterli oldu
Rukiyecaglar2 Mervemm depent olursa orkide gerek kalmıyor hasta bezinede gerek yok depent kilot gibi giyip çıkarıp atıyorsun zaten ılk günler yoğun kanama olduğu icin onu kullanırsınız daha sonra orkide dönersiniz hasta bezine gerek yok
Sumeyye_g Birsen96 bende almayı düşünüyorlar hafta sonu depent alcam lohusa pedi almıştım büyük bide bi paket bide depent alırım yeter sonra zaten normal orkide geçerim diye düşünüyorum
Haticemre21 Poncik77 aynen oyke ben almadm bile. Dogum yapan arkadasm da syledi hastanede takıyorlar zaten doktor da taburcu ederken çıkarttiryo normal ped takiyosn dedi almadm hic
Tazeanne0134 Clbaysa34 canım 4-5 tane kullanıyorsun ortalama zaten kanama kiloda göre o yüzden lohusa pedi de lazım en iyisini yapmışsın
Degisken Hastanede bişey vermediler.depend den bir paket aldım 5 tane koydum çantama . 4 ünü kullandım sanırım. Çamaşır giymenize gerek yok üstüne . Eve geçince pede geçiş yapabilirsiniz.çok rahat kurtarıcı bişey. Artık çoğu Marketlerde var.