Zlhaa ben daha zinde ve enerjik hissetmeye basladim cok sukur. 2.ay cok zordu gercekten. Surekli halsizlik, hasta gibi hissetme, mide bulantisi, hicbirsey yiyememe ama ac hissetme ayni zamanda :) neyseki bu kadar zorluk geride kaldi, simdi agrilar disinda daha iyiyim. Bir de benim hematom(rahimde kan kutlesi) ile baslamisti, ve lekelenmesiz ya da kanamasiz gunum yoktu. Son 2 haftadir sadece 1 kez kanamam oldu. Hersey daha iyiye gidiyor. Umarim saglikla ilerler hepimizin sureci 🌸 siz nasilsiniz? Nasil hissediyorsunuz?