Gulbeyazk merhabalar, son adetimin ilk gunu 2 aralikti. Hep period takip uygulamasindan takip ettigim icin gunu gunune ne zaman baslayip ne zaman bittigini biliyorum adet gunlerinin. Verdigim tarihe gore de doktorum hafta hesabini yaptiginda bu sekilde oluyor. Ultrasonda bebegin boyu, gelisimi de icinde oldugumuz haftalari hep dogruluyordu. Bir de soyle bir detay var, ben yurtdisinda yasiyorum. Ama bu hesaplama yontemini degistirir mi bilmiyorum :) Sizin son adetinizin ilk gununu hangi gundu? Sevgiler 🌸