Aslima geçmiş olsun canm aynı şeyleri suan ben yaşıyorum idrar yolu enfeksiyonundan dolayı 🤦🏻♀️ 32.haftadan beri cekiyorum 4 tane ayrı ayrı çeşit antibiyotik kullandım hala aynıyım suan yatağın içinden kıvranıyorum resmen hem agri hem tuvalete gitme hissi ayrica batma ne ararsan var 🤦🏻♀️ Bence bir doktora git tahlil yapıyorlar direk çıkar enfeksiyonsa sonra ileriki zamanlarda bebek büyüdükçe daha kötü hale geliyor baştan çaresine bak hemen