Kızlar bikac gündür idrar torbamda bi baskı var idrarim var gibi sürekli bide sanki idrar yaptığım yerde şancı var gibi. Hatta karnimda değişik bi his oluyor sonra idrar torbamda bi baskı oluyor idrarirm geldi gibi oluyor geri geçiyor ağrıyla birlikte. Bi çözemedim bilen varmı kızlar ya. Bide kasigimin tam şeyimin üstünde şişlik var acaba idrar torbam mi orası. Bi arada 20+3 um