Birminiksusamtanesi hunilimom ayni canim sanci geliyor ama duzeni bozuldu gecmiyorki yalanci diyeyim gece araliklari uzadi sanci gittikce uyumusum geldikce adet olmusum gibi kivrandirdi uyur uyanik gecirdim geceyi
Birminiksusamtanesi hunilimom bu kadar uzun surmesi normal mi peki gecmiyor ama araliklari degisiyor surekli dun ne guzel duzenli diyordum sabaha dogum olur ama yok
hunilimom Birminiksusamtanesi ilk doğumlarda uzun sürüyor canım doğum sancısı saati düşüyor sürekli benim daha farklı oldu ya pek bisey diyemicem ama 2 3 gün çeken var acıklik varmıydı bide kaçıncı haftadasin
Birminiksusamtanesi hunilimom aciklik yoktu canim yumusama vardi 38+3 suan benim sancinin duzeni bozuldu sorun orda tam dogururum bu duzenle giderse dedim duzeni gitti bazen 20 dk bazen 5 dk arayla geliyor
Birminiksusamtanesi Feslegenyavrusu amin insallah canim benimkide gelsem mi gelmesem mi demeye basladi dalga geciyor sıpa 😂
hunilimom Birminiksusamtanesi strese girdin de gitti mi acaba şancı arkadaşımda da öyle.olmustu Inslalah sen yürüyüşünü duşunu al yürü inşallah gelir
Minoo01 Birminiksusamtanesi Doktor bişey demedi mi ? Yani şuan evde misiniz ? Bide çatı darlığınız felan yok dimi ?
Birminiksusamtanesi Minoo01 yok canim acilma yok sanci cikti nst de ancak daha cok sıklasmasi lazim dedi yumusama varmis catiyla ilgili bsey dmedi normal gozukuyor suanda
Birminiksusamtanesi hunilimom yuruyuse cikmayi dusunuyorum bir iki saate bakalim sıklascak duzene girecek mi tekrar. Yok degil sanci geliyor ama duzen gitti
Serap0733 Birminiksusamtanesi canm hastanede değilsen duşunu al evde squat yap yürü hareket yap çöm kalk açılman olsun dogumun başlamış🥰
Birminiksusamtanesi Serap0733 yok canim evdeyim sanci geldikce plates topunda hareket yapmaya calisyorum yuruyorum fln bakalim ne zaman gelecek
Birminiksusamtanesi hunilimom insallah ya bu sekilde daha zor dalga geciyor sanki butun dogurma hevesim kacti 😂