Kızlar bugun sabahtan bu yana sancım var nst de de cikti ama aciklik yoktu sabah muayenede suan ne durumda bilmiyorum 6 7 8 dk da bi 1 dk bu sekilde araliklari degisiyor sanirim dogum zamani geldi bilemiyorum henuz cok zorlamiyor dua edin hayirlisiyla saglikla alayim kucagima