Bende 38+4um bugun cati mua vardi ilk defa olacaktim endiseliydim ama bi yandanda inaninki rahat biraktim kendimi bianda tek parmak kontrol yapti ikinciyi dedi ay aciyo dedim kizlar doktorum hemen dedi dogum cok daha başka neyse nst, kalp, bebegin gayet iyi ama minyonsun 3540 gram olmus bebegin pazartesi tekrar bakalim tam yapamadim.cati muayeneni dedi 🙁 cok ta bisey yokmus dedim yaptigindan sonrada iste ilk endisyle bukadar oldu yinede itmedimde elini aslinda cokta dogurabilirsin falanda telkindede bulunmadi pazartesi 39+3 olcak gecen haftada catin musait degilse cuma sezeryan yaparim diyordu simdide pazartesi tekrsr bakalim dedi ama bebegin daha da irilesecek dedi bilmiyorum kizlar kendiliginden bu bir hafta bisey olur mu olmaz ise bende kafamda dogum korkusu var aşamaz isem doktor yaparsin kizim falan yapmicak carsambaya alir spinal sezeryana hayirlisi artik. Hafif bi aci var sadece şuan muayeneden kalan.