Benimde 2tane erken dogum hikayem var kızlar malesef biri 4bcuk diğeri 5bcuktu şuan da 21+3gunluk hamileyim 14haftalikken dikiş atılmıştı çok ağrılı geçiyordu ayakta hiç duramıyorum agridaan haftalık igne ve progestan kullanıyorum az önce lavobaya gittim kırmızı lekelenme gördüm dua edin ne olur🙏😞