Olmayan var mi diye sorsak daha az yorum gelirdi sanırım benimde 27. Haftadan beridir var şuan 30+4 olduk içinizi ferah tutun emin olun doktor erken doğar dedi diye erken doğmaz bebiş ne zaman isterse o zaman gelir hiç riski olmayipta bir anda doğum yapanlar da var sadece bol dua bol sabır inşallah gününde gelir yaramazlar ♥️