Asd92 çok sukur cnm bızde ıyıyız 21-4olduk buyumeye calısıyoruz oğlumla valla ben daha bu haftalarda yoruluyorum napcam ilerkı zaman bılmem rabbım saglıkla kucagına almak nasıp etsın dogumdan sonra bılgılendır bızı nasıl gectı dıe bu arada doguma doktorumuz gırıyor dımı aksamda olsa sabahta olsa🥰