ismer19 çok memnundum Canım yani yaklaşımi ilgisi güler yüzüyle çok güzel bir doğumum oldu hatta beni dogurtmadan nöbetini bitirmemisti 9 ay boyunca dokdorum kendisi değildi aslinda gizem yıldırımdi ama gece acilden gidince embiye hanim nobetciydi 2017de doğum yaptım oğluma gece kim nobetciyse o dokdor seni doğumuna giriyormus o zmanlar bu 2.hamileligim embiye hanımla devam edriyorum hiç tereddüt bile etmedim inşaallah doğumumada kendisi girer şuan her hastanın kenndi dokdoru geliyrmus