Banubilge Ben dorukta muzaffer temura gidiyorum riski gebelik uzmanı , docent doktor. Çok memnunum, 27 haftayım suan.
Rum Aysegul9898 tamm canım rabbim hepimizin yardımcısı olsun... yorumunuz için teşekkürler. 2 hafta sonra gidicem belki karsilasiriz☺
Grmcmrv Bende Anadolu hastanesi neşe hanıma gidiyorum. Şu an memnunum güleryüzlü ve ilgili bir doktor konuştuğumuz kadarıyla normal doğumdan yana bir doktor bebekle ilgili problem yaşanmadığı ve ben istemediğim sürece sezeryan yapmayacağı şeklinde konuştuk. 21. Haftadayım henüz umarım normal olur. Anadolu hastanesi ve esentepe birlikte. İstediğiniz hastanede doğum yapabiliyorsunuz. Yoğun bakım ünitesi sadece esentepe de olduğu için ben orayı düşünüyorum. 🦋😊
Rum Grmcmrv evet banada öyle dediler çocuk yoğun bakım yok bisi olursa oraya sevk ediyoruz dedielr esentepede yapmak daha mantıklı.. 2.3 lu testleri zorunlu kılıyor mu neşe hnm. Birde eski doktorum nerdeyse 15 dk yi gecik bkiyordu ultrasonda iltac hnm bakalim 2 hafta sorna gidicem bana karşı yaklaşımı nasıl olucak
Bhralsnck Rum Grmcmrv iki hastanesi de bir olduğu icin siz istemeden oraya yerleştiriyorlar zaten canım bebeği gece dogumunuz normale denk gelirse esentpeexe oluyor Doğum gündüz olunca sorun olmuyor. Zaten iki hastane arasında da cok mesafe bile yok. Ben cok memnunun neşe hanımdan. Dorukta gidiyordum ben ultrasonda 10 dk bile bakmıyordu kadın. Neşe hanım benek cinsiyetini göstermedi diye yarım saat abartısız söylüyorum uğraştı yetmedi beni gönderdi çikolata yedim tekrar aldı baktı. Cok ilgili bi bayan ne sorsan cevaplıyor
Grmcmrv Rum zorunlu diye birşey yok aslında sadece bazı durumlarda erken müdahale edilebilecek şeyler için yaptırdım ben yoksa zorunlu illa yapmalısın diye bir yaklaşımı yok
Bhralsnck Rum hayır zorunlu kılmıyor. Bana sordu ben istemediğimi belirttim durumlarını anlattı sonra tercih her türlü sizin dedi zaten ayrıntılı ultrason dan önce kendisi cok iyi bakıyor ultrason da bana dedi işte kalbi ciğerleri beyin boyun ölçümü iyi tarama testlerinde de sana bunu dicekşer ama icin rahat etmesini istiyorsan git yaptır dedi ama yüzde yüz doğru sonuç diyemem dedi kadın hakkı iyiyide kotuyude anlatıyor sana sırf para icin uğraşmıyor
Bhralsnck Rum gece doğumuna denk gelirseniz dsentepede yapılıyor ama anadoluda yapılıyor Doğum iki hastane bir çünkü. Valla canım ben dorukta gidiyordum memnun kalmadım Ablam neşe hanımda doğurdu ablamın görümcesi ve eltiside onda Doğum yaptı hepsi normal Doğum yaptı ve memnun kaldılar bende gitmediğine pişman oldum sonra doruktan memnun kalmayınca şimdi 3 aydın neşe hanımlayım çokta memnunum. Telefonla olsun yüzyüze olsun cok ilgili
Rum Bhralsnck benim eski doktorum da çok bakıyordu ultrasondan iltac hanim. 2 hafta sonra tanısıcam bakalim kensiyle. Şeker testi ne zaman oluyor canım sen nerde yaptirdin
Grmcmrv Bhralsnck doğum yapan yakınlarınızın arasında epidural, spinal veya kombine anestezi olan var mıydı? Ben hastaneyle ilgili sadece anestezistleri nasıl diye merak ediyorum da 😊
Rum Bhralsnck benim doğuma daha çok var ama artık konuşuruz herhalde normal dogumdan çok korkuyorum sezeryan olmak istiyorum tabi Rabbim ne göstercek doktor önemli idi benim için sagolun yorum için içime şu serpildi . Ben sadece 2 liyi yaptrdim bide ayrintiliyi yaptırırım. Cinsiyet ne bu arada 😁
Seda-halil-mehmetalp Shjsjr bizimde seda eymen bolat doktorumuz çok iyi güzel güleryüzlü muayenesi 100 tl ama değer yani
Bhralsnck Rum bizim kız cinsiyet 😍 şeker testi de yaptırmadım ben canım gerekli görmedi doktorum sağlık ocagındaki ebemle de konuştum oda durumun iyi dedi bende boş yere şekere bogmak istemedim çocuğu
Rum Bhralsnck valla bende istemiyorum yaptrmak zatende tatlıyı hiç sevmem hiç aram yoktur. Normalde yapılırsa sağlık ocağında mi yapıyolar
Bhralsnck Rum evet canım bağlı olduğun sağlık ocağın yapıyor zaten orada senin kontrollerini sağlayan eben olması lazım o bütün bilgileri veriyor görüşmedin mi hiç
Ecrinbzkrt Asd92 bende ona gıdıyorum sırf arastırmalarımda hep normal dogum yaptırdıgı ıcın tercıhım onu secmek olmustu inş bende nırmal yaparım aksı durum olmadıgı sürece fıyatlardan bılgınız varmı pekı dogum
Asd92 Ecrinbzkrt seni hatrladm canm daha önceki postlardan. Yani aralık gibi konuşmuştuk o zman 2000 demişti
Bhralsnck Asiye1689 Hatice hanıma hiçte memnun kalmadım cok soguktu cevap vermekten bile aciz gibi davranıyordu Rum tabikide her ay sürekli tahlil yaptırıyorum her doktora gitmeden neşe hanım kan tahlillerimi istiyor her ay sağlık ocağında ebe çağırıyor yaptırıyor Aysegul9898 benimde doktorum neşe hanım cok tatlı bayan 😍