Rum tabi ki ben 26. Haftamdayım benim doğuştan kalp rahatsızlığım olduğu için sezeryan olucak ilk doğumumda öyle anadolu hastanesinde olacak doğum odalara bile baktım telefon numarası var istediğim zaman yazıorum müsait olunca hemen dönüş yapıyor iki haftadır da kalbimdeki rahatsızlık sebebi ile raporluyum son bir ayda heyet raporu vericek doğum iznine ayrılıcam kısmetse çok ilgili buluyorum pek soru sormama gerek kalmıyor herşeyi anlatıyor bana