Selamlar ben de jimere gidiyorum Nuray sozeri Dr um ...bı düşük 3 tane de kimyasaal gebelik yaşadım .pahalı olmasına rağmen jimere karar kıldım .
kaç kişinin tavsiyesiyle gittim çok da memnunum gece gunduz arayıp soruna cevap veriyor .. ve sizden daha özenli davranıyor hamileliginize ve size .. daha 7 haftaligim ben ama bildiğim kadarıyla pek normal doğumunu görmedim . Ama konuşmak lazım tabi itiraz edeceğini sanmıyorum .. tavsiye ederim ...