Simya Hayır çok zaman geçmedi üzerinden 4ay oldu.. dediğin gibi yolun sonuna doğru gelmiştim kızım olucaktı. Bir oğlum var çok şükür ama ben o kadar alışmıştımki her anne gibi.. Her şeyi 4kişilik bi aile gibi hayal ediyordum planlıyordum bu yaz 4kişi tatile gidecez gibi bir sürü hayal. Hele kaybettikten sonra göğüslerimden süt geldiğini görünce içim acımıştı nasibi varmış meğer yavrumun. Düşük sonrası kürtaj oldum 1dakika bile sürmedi. Hastane çıkışı antibiyotik verdiler bide göğüslerde süt olur sütümü emmediği için sertleşip enfeksiyon kapmasın diyede antibiyotik verdiler. Bu şekilde.. kanamam 15gün sürdü. Ben tekrar hamile kalmak istedim o psikolojiyle kendimi çok yalnız hissettim halbuki bir oğlum olmasına rağmen. Adet olmayı bekledim olmadım. Doktora gittim ha 3ay beklemişsin ha şimdi hamile kalmışsın sorun yoksa kalablirsin diyip adet sökücü verdi duphaston. Kullandıktan 5/6gün sonra adet oldum onun üzerine hamile kaldım çok şükür şuan 11haftalığım ama şuanda da düşük tehlikem var kese etrafında kanama alanı var. Progestan kullanıyorum.. bu şekilde