Simya serklaj için doktorumla konuştum rahim yetmezliğin yok öyle olsaydı çok çabuk düşürürdün ve bir çocugun var öyle bir problemin yok dedi. Cuma günü kontrolüm var yine konuşurum şuan sadece progestan kullanıyorum. Bide benim patolojiden sonuç temiz çıktı. Sende daha fazla yıpratma kendini tevekkül et çok zor tabiki ama stres yapma artık inşallah kendini hazır hissedince ve vücudun buna hazır olunca denersin hayırlısı buymuş demekki cennette de meleklerimiz oldu.. Rabbim kucagınıza hayırlısıyla bir evlat nasip etsin..