Naz1988 vallahi ben de artık doğuma kadar kusacağımı biliyorum, öyle görünüyor çünkü. hap bir gün içmesem deli gibi başlıyor bulantı kusma. yani doğuma kadar kusan arkadaşlar evet çok var. inşallah siz öyle olmasınız. ama geçiyor geçmez gibi oluyor geçiyor. 5+3 den 19+0 olduk bu süre içinde geçmez sandım geçti, kaldı yarısı o da geçecek aynı şekilde. her şey bebeklerimiz için sabır ♥️🍀