Frdugr0212 19 haftalık olduk,halâ full devam bulantı ve kusma. prilam dr içiyorum ben, hamilelere özel bir ilaç ve içinde b vitamini var. zofran kullanmak istemiyorsan doktoruna bunu yazdır. aile hekimi de yazar ama gebe olduğunu belirtmesi gerekiyor yazarken hatırlat, deyse ödemiyor eczane. bana iyi geliyor ilaç içmesem günde 8-9 kere kusuyorum. içince en fazla 2 kere. 1-2 yani.