OlgaArslan gizeymckr ahh onlara isim beğendirmekten zaten kafayı yiyecez. Sizin eşinizin belki bi fikri vardır ama bizimkinin hem fikri yok hemde herşeye olmaz diyo 🤦🏻♀️
gizeymckr Canan9627 Ay eşimin adı Eymen 😁Benimde en begendigim ve dusundugum iki isim Yamaç ve Asil 🙄
OlgaArslan Kamileyldrm mirza çok hoşuma gitmiyor ama Miran ismini beğendim anlamını nedir bilginiz var mı ☺️
OlgaArslan Sibelsercan hahha siz şimdi demiray diyince aklıma kızım geldi onun da ismi Miray çok fazla mı uyumlu olur 😁
OlgaArslan gezentianne o isimler aklımda iki isim istiyorum kızımın da iki ismi var ikinci ismi ela bu da alp efe falan düşünüyorum bakalım. Bide karışan ama fikri olmayan eş olunca zor oluyo herşey 🤦🏻♀️
OlgaArslan Duygukc kosa isimleri bende çok istiyorum onlar aklımda ikna ederim ya alp yada efe ama diğer isimlerde iknacı olmuyo hiç bişey beğenmiyo 😏
Sibelsercan OlgaArslan fazla uydurmaya çalışmış gibi oldu güzel olmadı yarım yarım kesilmiş gibi 😀 Miraç güzel miray-miraç😀😀
Dilan3eymenn OlgaArslan bende şuan düşünüyorum ilk oğlum Eymen Asaf 😇ismi şimdi çok zorlanıyorum 2.ye gebeyim buda erkek 😊aklımda şu isimler var= Aren Eray Ensar asil yamaç Ediz emir Aybars tuna tunay kayra çağan ayaz kuzey 😊😊uzun OlDu aklında olsun bende fikirlere açığım.
OlgaArslan Dilan3eymenn fikirlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Benim sadece ikinci ismi efe yada alp gibi kısa koyabileceğimi düşünüyorum ama gerisi yok hepsi çok uzak 😒