OlgaArslan Askgebesi tek isim istemiyorum kızımda 2 isim koydum Miray Ela ismi çoğunlukla Miray kullanılıyo ama biri adın ne diye sorduğunda Ela diyor Miray de kızım diyorum hayıy diyor belki sevmemiştir yada diyemiyodur o yüzden iki isim koyma taraftarıyım kendi seçsin ☺️
illkayy Ben oğlum olursa BEYAZIT koymak istiyordum ama eşimin yoğun isteği üzerine YAVUZ SELİM’e döndük.Ama hala beyazıt ismini çok seviyorum ♥️
Sibelsercan OlgaArslan fazla uydurmaya çalışmış gibi oldu güzel olmadı yarım yarım kesilmiş gibi 😀 Miraç güzel miray-miraç😀😀
OlgaArslan Sibelsercan evet bu isim de güzel ama ısınamadım nedense gerçi bi çok isim o kadar uzak geliyo ki bana off dedirtiyo 🤦🏻♀️