Arasbaran OlgaArslan biz aras baran koyacagız. alternatıf doruk duha toprak bulut bu ısımlerıde hep sevmısımdır
deletedmom220 Elaselcuk adana ortadoğu hastanesi doktorunuz görememiştir muhtemelen kaçıncı haftadasınız
deletedmom220 OlgaArslan yağız da benim fikrimdi eşim kayra yi daha çok begendi bizde ona karar verdik inşallah içinize sinen güzel bi ismi olur minnosun 🥰
[silindi] OlgaArslan biz METEHAN 💙 koycaz fikir amaçlı alperen kuzey aybars poyraz çınar bora batu bunlarda hoş isimler 😊🙈
gizeymckr Canan9627 Ay eşimin adı Eymen 😁Benimde en begendigim ve dusundugum iki isim Yamaç ve Asil 🙄