OlgaArslan Cdmcvk Yusuf ismini çok severim hatta oğlum gibi sevdiğim bi arkadaşımın çocuğunun ismi ama koyamam sırf bu yüzden ☺️
OlgaArslan Asl_93 hahaha evlenmeden önce alparslan düşünüyodum ama evlenip soyadım arslan olunca hiç bir erkek ismi düşünemez oldum ondan kararsızlığım 😅
OlgaArslan Elaselcuk bana 15+3 de söyledi ama böyle tereddüt hissettim o yüzden tekrar gittiğimde soracam 🤗
OlgaArslan deletedmom220 yağız güzelmiş bende Ayaz düşündüm çok severim bu ismi ama eşimle daha paylaşmadım bakalım teşekkür ederiz fikir için 😇
deletedmom220 OlgaArslan yağız da benim fikrimdi eşim kayra yi daha çok begendi bizde ona karar verdik inşallah içinize sinen güzel bi ismi olur minnosun 🥰
deletedmom220 Elaselcuk adana ortadoğu hastanesi doktorunuz görememiştir muhtemelen kaçıncı haftadasınız