OlgaArslan Kızlar oğlunuza ne isim koyacaksınız ? Doktor erkek dedi ama benim hiç erkek çocuğum olmayacakmış gibi hep kız düşünüyodum şimdi isim konusuna gelince aklımda hiç bi isim yok 🤔 hadi birbirimize fikir verelim koymayacağınız isim olsa da beğendiğiniz isimleri de yazmayı unutmayın 😍
Cdmcvk OlgaArslan Allah nasip ederse biz Aras koyacağız. 🧿 ama erkek ismi olarak Yusuf ismi çok güzel ve çok beğeniyorum inşallah ikinci oğlum olsa bu ismi koyardım 😻 çift isim sevmediğim için tek isimle gidiyorum 😂😂
OlgaArslan Cdmcvk Yusuf ismini çok severim hatta oğlum gibi sevdiğim bi arkadaşımın çocuğunun ismi ama koyamam sırf bu yüzden ☺️
OlgaArslan Asl_93 hahaha evlenmeden önce alparslan düşünüyodum ama evlenip soyadım arslan olunca hiç bir erkek ismi düşünemez oldum ondan kararsızlığım 😅
Elaselcuk Merhabalar güzel anneler , bende 13haftalık gecbeyim ama cinsiyeti belli degil dedi dr , sizlere ne zaman cünsiyetinizi söylediler kaçıncı haftada
OlgaArslan Elaselcuk bana 15+3 de söyledi ama böyle tereddüt hissettim o yüzden tekrar gittiğimde soracam 🤗
OlgaArslan deletedmom220 yağız güzelmiş bende Ayaz düşündüm çok severim bu ismi ama eşimle daha paylaşmadım bakalım teşekkür ederiz fikir için 😇