bir_pasa_annesi Feminenia cnm hiç korkma cok cok kolay uyutuyorlar seni zaten 1 ssat sürmeden bitmiş oluyor uyandım agrı kesici felan verildi 2 saat sonra yürüdüm ertesi gün taburcu oldum yani korkulacak hiçbir şey yok
denizers bir_pasa_annesi inşallah yapismaz canım çok saol,nasıl bqkiolar peki tekrar yapışmış yapismamis mi diye
Feminenia bir_pasa_annesi canim ama benderhamilelikten onceki ultrasonlarimda normal Rahim yaziyodu hamile oldukdan sonra rahmimin kalp sekilli oldugunu ogrendim ama ultrason doktor korkma düşük yapacak sekilde deyil düşüyün nedeni bu deyil dedi şimdi kafam çok karisik
bir_pasa_annesi Feminenia cnm ama her doktor bilmiyor bilmişlik taslıyolar iyi bir doktor varsa ona git
Betusella Feminenia ay suan bu postu görünce canım sıkıldı. Ben adetime bi kaç gün kala doktora kontrole gittim herhangi bir şikayetim yoktu sadece akıntım vardı. Muayene olmak istedim herhangi bir sorun var mı yok mu diye. Bide bi kaç kere cocuk icin denediğimizi ama tutmadığını söyledim doktora ama çocuğum olmuyo falan diye gelmedim buraya dedim. Cok üstüne düsmemistim cünkü nasip olursa olur diye denemiştik öyle açıkçası. Neyse beni çatala aldı. AA cok akıntın var dedi böyle hamile kalsan da düşük riski yüksek dedi. Biraz daha muayene etti rahminde perde var dedi korkmalı mıyım dedim. Anlattı ne olduğunu rahim röntgeni çekmesi gerekiyormuş ama akıntımdan dolayı gelemedi sanırım o dönem. Simir testi yapacaktı onu da yapamamıştı hatta önce akıntıyı tedavi etmek istedi herhalde. İştw bu rahim perdesi Rahmi ikiye bölen bir perdeymiş vs erken doğum düşük riski vs yapıyormuş gebelikte. Hatta gebe kalmayı zorlastıradabiliyormus falan. Nasıl bi operasyon gerekiyor dedim. Küçük bi operasyonla kesiyorlarmıs onu ordan bi günde taburcu okuyormuşsun falan. Ama tabi önce perdeyi ölçmesi gerekmiş ölçüme göre kesilecekse kesilcekmis. Tamam dedim bi dünya ilac yazdı. Eşime de çıkınca ay iyiki hamile kalmamışım falan dedim doktorun söylediklerini söyledim. Gittik ilaçları falan aldık. Ben 3-4 gün sonra adetim gecikti hamile olduğumu öğrendim. Hic sevinemedim cünkü muayene de düşük erken dogumdan başka muhabbet geçmedi. Korktum. Hamile kaldığım icin herhangi bir işlem de yapılamaz tabiki. Perde var mı yok mu boyutu ne kadar kesilmesi gerek mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ Doktoru aradım siz bana böyle böyle demiştiniz ama ben hamileyim dedim. Dalga gecer gibi hiiiiicc sıkıntı olmaz merak etme dedi bana. O kadar riskten bahseden kendi değilmiş gibi. Bidaha ona gitmedim. Şuan 19+2deyim. Allah’ın takdirine bıraktım herseyi 🤷🏻♀️
41tuqba Betusella hiç kanaman oldu mu canım peki baya büyümüşsünz inşallah böyle devam edersiniz bir sıkıntı olmadan
Feminenia Betusella canım burdan okuduğum kadarıyla çoğu insanın hamileliği güzel sonlanmış inşallah sendede öyle okur😘
41tuqba bir_pasa_annesi bende adetim biter bitmez oldum ama kalın olduğu için olduğunu bilmiyordum evet ya mr çıkıyormuş ya rahim filminde kimi doktor mr istiyormuş kimisi rahim filmi ama iyi oldum diyorsun dimi olmadan önceki hamileliklerim çok kötüydü ve sonu hiç iyi değildi
bir_pasa_annesi 41tuqba ewet özelde olduğum için mr cekildi devlet üniversitesi hastaneleri rahim filmi istiyor Allaha şükür Bir sıkıntım olmadı
Betusella 41tuqba kanamam falan hic olmadı şükürler olsun suana kadar hic bir sıkıntı yaşamadım ama bazen içime bi tedirginlik geliyor tabi bisey olur mu diye ama tabi sürekli manyak gibi öyle düşünüp kendimi germemeye çalışıyorum takmıyorum fazla. İnsallah sıkıntısız geçer gider sağlıkla gelir hepimizin bebisleri 🙏🏻
41tuqba bir_pasa_annesi bende özel hastanede oldum ama yinede rahim filmi çekildim hatta kendi doktorum yapamam riskli dedi burada bu alanda ünlü bir profesörde oldum ameliyatı
bir_pasa_annesi denizers alttan baktı bana hep karından da baktı birşey yok rahim temiz dedi Allaha şükür temiz cıktı
bir_pasa_annesi 41tuqba hm hatta bir süre cocuk olamayınca sürekli gittim yanına baktı yine bir sıkıntı yok dedi artık inanmadım gittim rahim filmi cektirdim sıkıntı cıkmadı hatta dedi ben sana dedim gerek yok inanmadın sen cektirdin dedi yani adamın dedikleri doğru cıktı
denizers 41tuqba benim de bugün kontrol varis canım.alttan baktı temiz güzel dedi,korunma dedi hayırlısı bakalim
Tugceecikk denizers canım göbek deliği zor geçiyor sana yazmıştım hatırlarsn belki zaman alıcak o pantln geyip düğmeni kapatma sıkma orayı aylarca sırtını koltuğu arkaya yaslayıp oturmalısın göbek çizgin katlanmamalı
denizers Tugceecikk canım göbek deligim iyileşti ama o hemen altında şişlik var doktor evet zaman alır dedi delik kısmında ağrım yok hiç ,sadece o şişlik kaldı ödem gibi,dikkat edicem canım ,çok teşekkür ederim,evet düğme açık geziyorum 😊